Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum Ambient Strona Gwna

Smieszna :

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Ambient Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
DMC Owner
DMC Owner



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 1:50, 05 Kwi 2014 Temat postu: Smieszna :

bardzo fajne forum dla wszystkich zainteresowanych Hiszpania
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciągle ważę 100,5.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiadomo - blizna wyglada lepiej, ale nie z dnia na dzien, raczej co pare tyg. [link widoczny dla zalogowanych] Szefowa nie chciala mi przedluzyc umowy wiec arrivederci.
Jestem osobą o ciemnej karnacji,ale moja twarz jest dość blada.Nie wiem co z tym zrobić.Myślałam o jedzeniu dużej ilości marchewki,ale nie wiem czy to rzeczywiście pomaga.Chciałabym to osiągnąć naturalnie,bez udziału kosmetyków kolorowych.Proszę podpowiedzcie mi co zrobić.A może jakieś kremy?Sama nie wiem.A może ktoś osiągnął super efekt po jedzeniu marchewki.Piszcie,proszę raz jeszcze ! kto wylosował i poleciał do USA nie mając tam znajomych i rodziny i jak sobie poradził bo ja się przymierzam do kupna orbitreka, moge na niego wydać do 1000 zł, a nie za bardzo się znam. Witam Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko [link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy mam urodzić pierwsze dziecko,gdy będę na emeryturze??? U mnie dalej wszystko ok i dalej się odchudzam Jeszcze deczko i to co zeżarłam w czasie świąt zniknie choc niektore są fajne...szczegolnie zaj**iste są te zegarki...... Pomaga pozycja pionowa, masaż ale na krótko. Może i kloc, ale ludzie i tak by na nią głosowali Staramy się z mężem o dzidziusia..mąż pracuje za granicą i teraz w Zagladam..zagladam..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam jeszcze cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na szczescie ja nie mam asymetrii i grudek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Alice mi się wydaje, że dawka była za mała bo 0,5 to przeważnie na jedną warge dają tak jak ja miałam i jest świetnie a na dwie wargi dają 1 ml. [link widoczny dla zalogowanych] kurcze nie wiedzialam ze staranie sie o dziecko jest takie trudne...
Ostatnio słyszalam rożne opinie na ten temat. Zalezy od tego w jakim srodowisku sie obracasz, z kim sie zadajesz. Model All Star - Ct As Ox Dazzling dazzling blue. poobserwuj jeszcze troszke a jak nadal będzie coś nie tak to lepiej wyjąc kolczyk. konieczne jest 2-3 sekundowe maksymalne przytrzymanie napiecia miesni brzucha(oprocz cwiczenia 5) - inaczej caly trening nie skutkuje wyraznymi efektami. [link widoczny dla zalogowanych]
Siateczkowe ponoć nie przepuszczają powietrza. w styczniu studniówka wiec chce zeby to sie zaleczyło jak najszybciej.. A ja odwiedziłam ostatnio Unikat Studio na Krzyżowej i jest świetnie! Na stronie podanej niżej są dwa utwory przegrane z kaset. gratuluję,moje bliźniaki mają już 12 lat często jadam rybę,tym razem smażę ją bez panierki w głębokim oleju i nawet nie jest najgorsza...tylko się cholernie kurczy,ale osobiście wolę rybę niż non stop jajka czy kiełbasy przeciez są odbarwiacze, ktore odbarwia strary kolor i pozwola powrocic do naturalnego.....tak słyszałam, idz do profesjonalnego zakadu fryzjerskiego i zapytaj....ewentualnie proponuje rozjasniacz, ale tylko i wylacznie u fryzjera, sama bym tego nie testowała
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zadne cuda na kiju nie pomoga w takim przypadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Razem stanowią nieciekawy komplet. Jesli juz na jakies pol roku wyszlam gdzies w rozpuszczonych wlosach to uprzednio musialy byc prostowane godzinami co strasznie je niszczylo...Ale jakiś tydzien temu uswiadomilam sobie ze musze sie pogodzic z tym ze moje wlosy sa takie a nie inne i zamiast je zmieniac poprzez prostowanie musze podkreslic ich urok czyli fale i skrety...po umyciu uzylam odzywki jak zwykle i jeszcze pianki i rozczesalam je tylko na mokro.....po wyschnieciu juz ich nie rozczesywalam i...to bylo to....juz teraz uwielbiam moje wloski...i normalnie wymyslam co moge z nimi zrobic!!
CWICZE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wierze ze nie bede musiec sie tam udac... [link widoczny dla zalogowanych] ..tropicielko skandali..
Podczas makijażu próbnego omawiamy sobie wszelkie kwestie związane z odpowiednią kompozycją stylizacji, makijażu i dodatków. - i czy jest jakieś powiazanie z rozwodem cywilnym - którego jeszcze nie mam ??? Przeczytalam caly watek i tak dla podsumowania wklejam nazwy kursow ktore tutaj sie przewinely: jutro zaczynam 5 dni głodówki moja pierwsza dlatego tylko tyle dni ;d chciałabym, schudnąć 3 kg myślicie ze dam rade jak bd do tego cwiczyc Chodakowską przez te 5 dni ;d do środy ;d w czwartek HISZPANIA wiec musze jeszcze tam troche schudne bo goraco tam jest to nie bedzie mi sie chcialo jesc tylko pić ;d Potem tylko wypełnienie kanałów. [link widoczny dla zalogowanych]
do 1200-1400 kcal. W ten sposób uniknęłam załamania nerwowego. ja już prawie chichoczę ... bo u mnie np powodowało to mdłości. nawet ok i czym miałaś robieone bo są różnice w preparatach. e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napisz czy jeszcze to aktualne?
[link widoczny dla zalogowanych]
;((
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wątpię żeby robili to komuś kto chce zrobić obie nogi bo tak mu się chce, ja to wszystko znam od podszewki, widziałam jaki to ból, jak ludzie ryczą w poduszkę na rehabilitacji bo z tą całą maszynerią trzeba cwiczyć, jak ludzie chodzą z tym miesiącami bo kość nie chce się zrosnąć, radzę sobie to przemyśleć. [link widoczny dla zalogowanych] Od razu na miejscu czy na spokojnie w domu?
Jak długo nie wolno więcej od tych kilku kg. Długo leżałam na sali wybudzeniowej na bloku, cała rodzina jak później mi mówili była bardzo zdenerwowana że tak długo mnie nie przywożą. Wszystko tak jak opisano powyżej. Zęby są bielsze, kamien nazębny usunięty. Kukulska zbrzydla [link widoczny dla zalogowanych]
trzeba byc rozsadnym Idzie się wy leczyć a nie odchudzać!!! witam ja mialam operacje osiem lat temu wycieto mi trzy guzy i 3/4 tarczycy no i niestety na ta chwile guzy odrosły ale co bedzie dalej to nie wiem lekarz oceni ale stresik jest. Chciałam mieć 2 dziecko ale na razie takiej szansy nie mam!!!! Głównie miałam kamień na dolnych zębach, dość spory, więc wcale nie było tak prosto go usunąć. Alliance for Aging Research, American Association of Diabetes Educators, American Institute for Cancer Research, American Obesity Association, National Consumers League, National Women's Health Resource Center, Pennington Biomedical Research Center, Shape Up America!, Society for Women's Health Research, University of California at Davis, and Yale-Griffin Prevention Research Center. A jakies delikatne środki kóre usuwaja sam zapach??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
DMC Owner
DMC Owner



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 1:51, 05 Kwi 2014 Temat postu: do manikiurzystki??po co- po co wydawać pieniądze...

prawidlowy wynik-0,7 w talii do bioder,na taki podświadomie poluje samiec,ktory chce mieć zdrowe potomstwo,taki wynik tez daje kilkakrotnie wieksza szansę na prawidlowy POROD dziewczynki z ideałem Barbie z dzieciństwa....
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym dobrym znaczeniu! 661 350 526
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szkoda, że jest tak nas mało na meridii. [link widoczny dla zalogowanych] Zawsze na ciemniejszy kolor możesz zafarbować z tym że farby domowe są zdecydowanie bardziej chemiczne!Idż do zakładu tam przynajmniej nałożą maseczkę ochraniającą włosy!-A jeżeli nie to się o nią upomnij ( już i tak osłabił ci fryzjer włosy!).
powiedz *Jagoda Lee* pod niebem jakiego miasta zyjesz??? a no ja czytalam.. niewazne jaka plec tutaj chodzi o dokladnosc. Na początku tak szybko waga spadła w dół, a teraz nic... czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie usg????????????????? [link widoczny dla zalogowanych]
no delfin, pytałam mojego misia apropos karmienia innych moimi ziemniaczkami i nie był zachwycony...no ale chyba sam rozumiesz..umijętnośc zrobienia takich ziemniaczków z maślanka czy zsiadłym mlekiem jest teraz w cenie....ale tak po cichu ci powiem, że ziemniaczki będą w piatek na bank więc wpadnij Gencjana to fiolet krystaliczny w roztworze - bardzo mocno barwi ale nie jest trudny do wywabienia - jest słabo odporny na światło a najszybciej wywabić go np. Probowalam sama tez tych masazy ale nie umialam dobrac sobie odpowiedniego jak ja to nazywam zassania a tylna czesc ud i posladki to ciezko tam dotrzec. Sprawiedliwie bedzie jeśli już miałby zachorować, to tak samo szybko co ludzie zdrowi, czyli nigdy, bo miliony ludzi je chipsy, pije cole, cieżarówki z wszelkiej masci słodyczami, mrożonkami jada z myśla o milionach kolejnych. Hej dziewczynki,uffff ale dziś było gorąco,nareszczie trochę lata. Jedyny problem to dostępność tego specyfiku. gdzie ewentualnie powinnam sie udac zeby obejrzeli moje wlosy profesjonalisci??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat

ja placiłam 150 zł - ale dentysta powiedział, że to zależy od ilosci kamienia i osadu - czym go więcej to ma więcej pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie jeszcze nie moge obciazac nogi, wiec jak na kontroli lekarz pozwoli mi ja juz obciazac to pewnie bedzie tylko lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak to jest z odczuciami podczas masturbacji, gdy ma się okres? [link widoczny dla zalogowanych] ale to jest takie miejsce gdzie niestety faceci uwielbiaja dotykac!!
Rozmawiałam z lekarzem i on przepisał mojemu partnerowi ten krem clotrimazolum do smarowania... Żadne tabletki nie sprawią, że nagle te włoski znikną. Myślałem by zrobić sobie taki zabieg o wydłużeniu obu nóg, z drugiej strony trochę się boję komplikacji bo wiadomo zdrowy każdy by chciał być. Wtedy ide do lazienki puszczam goraca wode,rece pod kran i ból na chwile ustaje,ale co z tego jak po wytarciu rąk ból wraca.Mam jeszcze jeden sposób na pozbycie się (chwilowe bo chwilowe)bólu rąk podczas nocy mianowicie kiedy bardziej boli lewa reka należy polożyc się na brzuchu prawa ręka leży wzdlóż tulowia wewnetrzną częścia dloni skierowanej ku górze a druga bolącą opuszczamy w dol w kierunku podlogi,wówczas krew splywa w kierunku dloni i po chwili ból i dretwienie lewej ręki przechodzi. Widziałam ostatnio plebanię i nieciekawie się prezentowała [link widoczny dla zalogowanych]
bo ja juz kilka razy sie zdziwiłam , wydawało mi sie ze jem mało ale jak policzyłam kcal to zgłupiałam ;-O NIE MAM JUZ SIł , CHYBA SIADA MI PSYCHIKA O NICZYM INNYM NIE POTRAFIE MYSLEC , JAK TEN CZAS SIE WLECZE...CODZIENNIE MAM OCHOTE ZROBIC TEST ALE BOJE SIE , ZE BEDZIE TYLKO JEDNA KRESKA ?? Jedyny plus to to, ze zgubilam troche tluszczu. Przeprowadził głodówke. Czytałam, że z czarnego po rozjaśniaczu wychodzą rude, ale ja mam na głowie 2 kolory czerwony i czarny. Ja od niedawna zasypiam przyjmując Forsen, jestem spokojna o to, że się od niego nie uzależnię bo w swoim skłądzie ma same naturalne elementy. Ciekawe kiedy mają imieniny te dzieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymajcie sie dzielnie dziewczyny,dacie rade
[link widoczny dla zalogowanych]
Życzę polepszenia...
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja polecam zespół AdamsBand,jeśli chodzi o Śląsk,oni grają w Katowicach i okolicach.Repertuar można z nimi ustalić,są świetne zabawy,a muzyka naprawde spoko.Śpiewa dziewczyna i taki pan Co do ceny to można się z nimi dogadać Polecam. [link widoczny dla zalogowanych] Jednak dla większości osób regularne posiłki są zadaniem prawie niewykonalnym.
No cóż, pozostaje wiara, że BĘDZIE DOBRZE ! a szkoda! podnoszę Zycie jest krotkie i fajne i nie nalezy go marnować [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy jak nakecimy ja na walki czy to cos da! tylko ben ma slaba zone moim zdaniem Póki co mąż dziś przygotował boską kolację Z jednej strony super, z drugiej ... Maji lub p. W sumie co kto woli. Wiem, że ciężko znaleźć dobrą kosmetyczkę więc chciałam pomóc komuś ale jak zwykle zawistny polak czyli ty już wietrzy podstęp i reklamę jakiegoś salonu. Ogólnie to mi dynda kto i co sobie operuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedys pisałam na ten temat w innej zakładce i tam fajnie dziewczyny sie wspierały ale teraz tam cisza
[link widoczny dla zalogowanych]
prawe oko jej leci...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szczerze mówiąc to czasem takie pobluzganie pozwala się rozładować a i tak wszyscy wiedzą, że aktorki są piękne i szczupłe (bo tylko takie panie wybierają do fimów i seriali). [link widoczny dla zalogowanych] może nawet przyczyną guzków i raka sa właśnie kujące w pierś fiszbiny pomyślcie
Dorota pozdrawiam wszystkich serdecznie Tatiana nie przejmuj się ja nie mogłam się pohamować z kawą. larry-harry (czy jak Ci tam)- widze,ze pracujesz w Myslowicach skoro uwazasz ze tylko tam sie pracuje a gdzie indziej lezy caly dzien.No coz szkoda mi Cie.Jak dluzej popracujesz to zauwazysz ze pracownicy w Zywiec Trade pracuja na zmiany np fakturzystki,a nawet wyobraz sobie chodza na urlopy.Wiec zanim zaczniesz osadzac innych ze sie obijaja w godzinach 14 do 16 to pomysl pierw co piszesz a pozniej pisz te swoje bajki np wynagrodzeniu ph. Niskie ceny, ciekawe marki. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz bardzo bym chciałam wrócić do swojego koloru włosów bo drażnią mnie te odrosty. Bardzo dobrze wypadł Wieczorkowski u Kuby .Taki spokojny,opanowany,wyciszony.. szuwareq -jesli dziala na nie deszcz tak jak mowisz albo mrzawka to najlepiej po jakiejsc odzywce w spreju nalej wody i gdy ci oklapna to poprostu idz do toalety i spryskaj je gwarantuje ci ze znow sie skreca. Możesz też zostawić - podobnie jak na mrówki- słodki sok w szklance by się w niej topiły (lub butelce) dziwi mnie wybór tych 16 kobiet spośród setek tysięcy zgłoszonych - ta blondynka co była w pierwszym odcinku lub też ta policjantka ostatnio wcale nie były jakieś potwornie brzydkie - ta blodnynka była nawet dość ładna tylko ten nos miała wystający więc nie sądze że były one najbrzydsze spośród tych setek tysięcy Głodówkę chciałam rozpocząć w niedzielę, ale w piątek wyjeżdżam do koleżanki i nie będę miała możliwości zrobienia lewatywy, a im dłużej będę na warzywka i owocach, to może pierwsze dni głodowania będą łatwiejsze. A i jeszcze, czy Factory Outlet jest warty zainteresowania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Ambient Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin