áZarejestruj siŕ u nas lub te┐ zaloguj, jeÂli posiadasz ju┐ konto. 
Forum Ambient Strona G│ˇwna

rano i gwałtownym wyprostowaniu.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Ambient Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
DMC Owner
DMC Owner



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:49, 09 Kwi 2014 Temat postu: rano i gwa┼étownym wyprostowaniu.

Druga wizyta - usuni─Öcie miazgi i opracowanie kana┼é├│w, bez znieczulenia mia┼éam, je┼╝eli ju┼╝ gdzie┼Ť boli to w┼éa┼Ťnie na tym etapie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie poddaj─Ö si─Ö i czekam na spadek wagi. ─ćwiczenia niewiele tu pomog─ů.
Od stycznia mieszkam we W┼éoszech, w Polsce pozna┼éam podstawy podstaw je┼Ťli chodzi o j─Özyk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
baaardzo gor─ůco polecam fryzurke mam bosk─ů, pierwszy raz od kilku lat kto┼Ť poradzi┼é sobie z moimi niesfornymi lokami.

-ocet jablkowy [link widoczny dla zalogowanych] na dodatek ┼Ťmier─ç Mamy - nag┼éa, Jej dwugodzinna reanimacja, przy kt├│rej by┼éam -
pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] w/bielizna-66 Eric Clapton - Wonderful Tonight Wiem, ┼╝e efekt zupe┼énie inny jest mo┼╝liwy, pytanie tylko gdzie...Je┼Ťli jeste┼Ťcie gotowe podzieli─ç si─Ö danymi salonu, w kt├│rym zabieg oczyszczania jest czym┼Ť zbawiennym, a nie pogarszaj─ůcym wygl─ůd sk├│ry, to b─Öd─Ö Wam baaaaaardzo wdzi─Öczna za pomoc. Wyjezdzajac wszystko bylo ok. [link widoczny dla zalogowanych]
Wcze┼Ťniej si─Ö tym za bardzo nie przejmowa┼éam, ale teraz jest to dla mnie coraz bardziej uci─ůzliwa sprawa. Za dnia mi sie nie zdarzylo no ale czasem mnie to martwi Jestem tu nowa ale podobnie jak wy kobitki zamierzam rodzi─ç na Zamenhofa cho─ç pochodze z Suwa┼ék ale napewno rodzi─ç tam nie zamierzam termin mam na 10.08 ale bede mia┼éa zapewne cesarke wiec chce przyspieszyc termin na 6.08 mam do was pytanko przede wszystkim do Basi 1983 a mianowicie jakiego wybrac lekarza osobi┼Ťcie chodze do Arciszewskiego ale on nie jest przty porodzie wiec kaza┼é mi kogo┼Ť wybra─ç tylko problem jest taki ┼╝e ja nikogo nie zanam, jakie jest podej┼Ťcie do pacj─Ötek itp... niebawem ruszamy z kartami klienta 2.Nic nie pi─ç i nie je┼Ť─ç przez 2 godziny po zabiegu. Wczoraj ju┼╝ kt├│ry┼Ť raz czyta┼éem na necie, ┼╝e przy spalaniu 100 g t┼éuszczu powstaje 109 ml wody. tylko czemu nie schud┼éa w talii, a ma┼éo tego jeszcze cm przyty┼éa
Owszem zaj─Ö─ç jest mn├│stwo a studia nie nale┼╝─ů do ┼éatwych ale kt├│re studia s─ů proste?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem gładziutka jak aksamit
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a i za mature te┼╝ bede trzymalam kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
Każdy ma swoje upodobania mnie tam na wełnowcu nic nie zachwyciło. wiele kobiet tak ma i wyrywanienie jest raczej bezpieczne bo to w końcu piersi
1 krakers?
Narazie to wsio,p├│┼║niej zajrz─Ö...odzywa─ç si─Ö chudzielce,deszcz pada to zapraszam do kompa Mo─ç u┼Ťcisk├│w,fajnie mie─ç z kim si─Ö pom─Öczy─ç...
Witam, ja także używałam zmywacza do włosów z marki Uber i naprawdę polecam go.
ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczytalam temten topik i powim Ci jestem lekko w szoku
[link widoczny dla zalogowanych]
hmm..
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko nie p┼éaka─ç kiedy w przysz┼éo┼Ťci urodzi sie dziecko kalekie... [link widoczny dla zalogowanych] Je┼Ťli chodzi o studio prestige w Warszawie to ja polecam u nich najbardziej masa┼╝e.Maj─ů przygotowane profesjonalnie kobitki do tego.
A masz jakie┼Ť fotki???Przes┼éa┼éaby┼Ť mi na priv???Usta mia┼éa┼Ť robione na ┼╝ywca czy w znieczuleniu?Pozdrawiam! Upss jeszcze raz link 60 czy 80. czy wy nie przesadzacie? Witam laseczki. [link widoczny dla zalogowanych]
Mozesz robic takze ,ale bardzo krotkie i dobrze sie przygotuj wczesniej .Glodowki mozna robic malym dzieciom.Czytalam ze max czas glodowania nie moze byc dluzszy niz ilosc lat.Czytalam o glodowce u 5 letniej dziewczynki z bardzo dobrym skutkiem.Takze napewno mozesz tylko nie przesadzaj w dlugosci i dobrze sie przygotuj wczesniej. Kolor makijazu do czernego pasuje kazdy. No ale to ju┼╝ jest sfera dzia┼éania St┼éumione, negowane uczucie w ka┼╝dym razie to jest z┼éy power nad kt├│rym ┼éatwo straci─ç kontrol─Ö i kt├│ry rodzi w Tobie jednak frustracj─Ö bo gdyby┼Ť by┼éa happy i wychodzi┼éa z za┼éo┼╝enia kr─Öci mnie taki jeden wikary i co z tegoP to raczej nie by┼éoby Ci─Ö na tym forum. to dosc orginalne po┼é─ůczenie, ale najbardziej liczy sie chyba praktyczne zastosowanie takiej torby Jesli chodzi o kwiatki to moze pochwale sie tymm, co wywalczylam, czy przywleklam w miedzyczasie (zaznaczam, ze trudno bylo, moj TZ oskarza mnia o probe zrobienia ogrodu botanicznego z jego mieszkanka) No wiec guma i kawa┼é szmaty, no i oczywi┼Ťcie znaczek (warty koniec konc├│w reszte swojej ceny, po po odliczeniu 10z┼é na produkcj─Ö) potem dziesz do lekara medycyny pracy i tam (zale┼╝y od lekarza) albo robisz badanie, albo nie i masz wpis o przeprowadzonych badaniach i wynikach w normie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomimo, ┼╝e to NFZ to jednak chyba jakie┼Ť normy s─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
zrobiłam test wyszedł pozytywny no i byłam u lekarza potwierdził. Mój wzrost to 160 cm, ale waga niestety 100 kg równe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowionka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mo┼╝na wszystkich k┼éa┼Ťc do jednego worka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodma, ┼╝e nie mam zadnych objaw├│w podwy┼╝szonej prolaktyny mam regularne miesi─ůczki co 33 dni i nie s─ů sk─ůpe, mam owulacje i nie mam mlekotoku. [link widoczny dla zalogowanych] Moja pani doktor powiedzia┼éa ┼╝e to dlatego ┼╝a mam siedz─ůc─ů prac─Ö i dzidzia si─Ö gniecie.
wyglada na tym zdjeciu na 30 lat A CO DO TEJ KOSMETYCZKI BLONDYNKI TO ZGADZAM SIE W 100%, JEST BEZNADZIEJNA. 2 cz─Ö┼Ť─ç jest naprawde marna. Jest bardzo przydatny, pozbywa si─Ö tych wszystkich irytuj─ůcych muszek, kt├│re wlatuj─ů do mieszkania w kt├│rym widz─ů zapalone ┼Ťwiat┼éo. Najgorsze, ┼╝e to plamienie rano zamieni┼éo si─Ö w ohydne czarne skrzepy... [link widoczny dla zalogowanych]
Tam te┼╝ zapraszam do rozmowy wszystkich zainterersowanych problemem. to nbie bedzie 30 zl,tylklo okolo 60 zl ci skasuja,30 za kazdy lot,a papierek to doatniesz taki sam jakbys sobie wydrukowala sama.zreszta zadne papierki nei sa potrzebne tylko numer rezerwacji, do londynu lata wizzair na luton i ryanair na stansted,wybierz to lotnisko z ktorego bedziesz miala polaczenei do jersey Czekam. Rehabilitacja. zdecydowanie , doda jest wulgarna , nie mozna jej w ogole porownac do Malgosi to towje zycie to i tak chyba takie ...no tego....koslawe I jeszcze jedno zbada─ç sobie poziom CHOLESTEROLU .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w domu prawie zawsze kto┼Ť jest a ┼éazienka nie wchodzi w gr─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez jestem ale dopiero 2 miesiace po operacji mi rowniez rozeszla sie do 3 mm oby juz sie to zatrzymalo bo teraz jak zblednie to jeszcze bedzie to mozna jakos zaakceptowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie było źle, choć to już dwie serie zamiast jednej.

wykrył u mnie nadrzerkę zrobił badania (cytologię) spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
- wyrwano mi 2 korzenie Poszukuj─Ö opiekunki do 10 miesi─Öcznej dziewczynki.
A czy drogie forumowiczki wiedz─ů, ┼╝e nadawanie fiku┼Ťnych imion jest pod┼Ťwiadomym zaspokajaniem w┼éasnych kompleks├│w?
[link widoczny dla zalogowanych]
hej!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szuak─ů┼éam sprzedawcow M i L zeby bezposrednio pogadac i znalaz┼éam kogos takiego, dlatego zdecydowa┼éam sie na L. [link widoczny dla zalogowanych] Wielki hippcio mi sie Do klania!
Rowniez stosowalam Gynqalgin - ale nie bylo problemow z umieszczeniem jej tam gdzie trzeba- no moze tylko z pierwsza globulk─ů a potem to juz ok by┼éo- a rano wiadomo wszystko wypywa, trzeba miec wkladki - no bo inaczej to lipa...Globulki bralam przez 10 dni- wszystkie wykorzystalam i zrobilam ponownie druga cytologie tak mi lekarz kazal - teraz czekam na wyniki .Mam nadzieje ze mi pomog┼éy My mamy i wsp├│lne, i po w┼éasnym(taka konieczno┼Ť─ç) Ale do tych w┼éasnych i tak jeste┼Ťmy wzajemnie upowa┼╝nieni. dziadostwo i tyle. b─Ödzie To prawda??????????? [link widoczny dla zalogowanych]
Przypominamy o piciu du┼╝ych ilo┼Ťci wody ÔÇô nie mniej ni┼╝ 1 litr dziennie, optymalne 1,5-2 litr├│w na dob─Ö. poza tym wielkie torby s─ů bardzo praktyczne.Nie ma znaczenie,┼╝e jestes szczupla.Jezeli tylko torba Ci si─Ö podoba to j─ů no┼Ť nawet on, w sumie nie zaiteresowany sprawa s┼éysza┼é o tej sensacyjnej wiadomo┼Ťci! fajna sprawa.. Teraz czekam na kolejn─ů. Ja zaryzykowa┼éam i niestety wpadka. I w sumie ceny tanie jak na Krak├│w.
groblewska@olinkowy-og rodek.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez wstrzymuje przy napieciu miesni!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Ambient Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin